perjantai 17. joulukuuta 2010

Viikko 50


 Viikko 50
järjestäjät: Rasse S ja Otto

Maanantai
Aloitimme päivän Kaken englannilla. Tehtiin jotain kuuntelutehtäviä ja suomennettiin yhtä kappaletta. Mä unohdin tehä läksyt mut Kake ei kai laittanu merkintää. Sen jälkee tehtiin muistiinpanoja elokuvien ätekemisest Ensimmäinen elokuva oli Juna saapuu asemalle. Seuraavalla tunnilla oli prosenttilaskuja. Sai päättää et tekeeks prosenttitehtäviä vai tekeeks heti sen prosenttikokeen. Mä ja Otto tehtiin heti ne kokeet niin Otto sai 10- ja mä 9 ½. Oli aika helppo koe mun mielest. Sen jälkeen tehtii kynätaiturista tehtäviä. Siel oli semmonen iso kirjotustehtävä niin se oli aika tyhmä. Vikalla tunnilla oli tvt:tä. Piti tehdä joku esitelmä jonkun maan joulusta. Tytöillä oli vielä sen jälkeen liikuntaa.

Tiistai
Ekal tunnilla meillä oli liikunnassa sählyy. Mulla ja aika monella muulla oli oma maila mukana. Tokalla tunnil meille jaettiin uskonnon kokeet. Mä sain 8- ja Otto sai 8 ½. Oli aika vaikee koe mun mielestä.. Sen jälkeen meillä oli kaksi tuntia kuvista. Piti piirtää joku symboli juttu. Loppu tunnista katottii joulukalenteria. Oli aika tylsä ohjelma. Tokavikal tunnilla meillä jaettiin matikankokeet. Mä sain 10- ja Otto 10. Lopputunti me tehtiin historiasta muistiinpanoja ja jotain tehtäviä. Viimesellä tunnillä meillä oli ruotsia.

Keskiviikko

Ekal tunnilla meillä oli uskontoa. Tehtiin muistiinpanoja jouluperinteistä. Seuraavat 4 tuntia oli kuukauden rainaa. Elokuvan nimi oli Millions. Se kerto perheestä jossa äiti oli kuollut. Perheen nuorin, Damien, löysi rahasäkin ja näytti sen hänen veljelleen. Se säkki olikin ryöstösaalis ja se rosvo yritti saada sen. Lopulta Damien poltti rahat. Viimesel tunnilla oli kässää mutta vaan 1 tunti kun opettajilla oli joku kokous. Mä sain tehtyå valmiiksi mun ipod kotelon.

Torstai
Torstaina eka tunti oli musaa. Katottii yks leffa loppuu. Tokal tunnil oli prosenttilaskuja miniläppäreillä. Minä ja Otto oltii tehty jo se prosenttikoe niin me saatii pelaa mitä vaa läppärillä. Kolmas ja neljäs tunti oli liikkaa. Minä, Otto ja Teemu hiihdettiin 11 kilsaa. Viimesellä tunnil oli enkkuu. Enkuntunnil palautettiin kokeet. Mä sain 9+ ja Otto sai 8 ½. Oli aika lyhyt päivä.

Perjantai
Jouduttiin tulla tuntia aikasemmin kouluun koska meillä oli jouluhartaus. Sen jälkeen mm. katottiin luokassa Röllin joulua. Tokavikal tunnilla oli musaa. Laulettii joululauluja ja lopuks oli semmone kisa mis piti keksii joululauluja ja laulaa niistä pätkä. Viimesel tunnillla oli ruotsia. Katottii Jaska Jokusta. Piti tehä muistiinpanoja siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti